torstai 6. lokakuuta 2011

Tyynysotaa

Nyt heti pitää sanoa, että en suinkaan tarkoita sellaista tyynysotaa, missä tytöt telmivät sängyllä alusvaatteisillaan. E-ei, vaan sitä missä minä joudun joka yö tappelemaan tyynyjen kanssa siitä, mikä olisi paras asento ja miten saisin tyynyt pysymään pöyhkeämpinä. Viimeaikoina on tuntunut että nukkuu pelkän tyynyliinan kanssa...

Nykyiset tyynyni olen raahannut mukanani kun kaupunkiin muutin. Ja sitä ennen ne on ollut ties kuinka kauan käytössäni. Toivottavasti ei kauempaa kuin kahdeksan vuotta kuitenkaan... Taitaa olla silti liian toiveikas ajatus. Tänään sitten vihdoin ja viimein ryhdistäydyin ja menin ostamaan uudet tyynyt! Olin päättänyt että ostan vähän laadukkaammat kappaleet, koska tykkään nukkua yöni mukavasti ja joihinkin asioihin vaan kannattaa sijoittaa. Tämä ajatus kuitenkin mureni kun marssein Hemtexiin ja myyjä alkoi esittelemään minulle tyynyjä. "Ihan hyvä"-laatuiset tyynyt maksoivat hieman alle neljäkymmentä euroa ja untuvatyynyt olivat vielä parikymppiä kalliimpia. Ja koska minä olen tottunut nukkumaan kolmen tyynyn kanssa, tuli hieman ongelmia hinnan kanssa. Vielä yhdestä olisinkin voinut kustantaa vähän enemmän, mutta kun niitä ostaa kolme, niin ööööö... Noh, onneksi nyky maailmassa on aina tarjouksia! Tälläkin kertaan löytyi niitä halpoja tyynyjä, kaksi kappaletta 19,95€! Johan kuulosti enemmän opiskelijalle sopivalta. Tyytyväisenä siis ostin kaksi uutta tyynyä. Jeps, kaksi vain, sen kolmannen haen myöhemmin.

Kumman pinon kanssa sinä mielummin nukkuisit? Kyllä itse taidan kuitenkin valita nuo uudet ja valkoiset!

Tyyny pitäisi kuulemma vaihtaa kolmen vuoden välein. Pakko siis myöntää että tätä en ole tehnyt. Tyyny pitäisi myös pestä välillä. Noh, ehkä mä pesen ne hieman liian harvoin, mutta pesen kyllä, siitä on todisteena vanhat, erittäin muhkuraiset tyynyni. Nyt lupaan kuitenkin parantaa tapani ja toivon joululahjaksi ison kasan tyynyjä, jotta joskus ne vanhat voi heittää menemäänkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti