torstai 14. kesäkuuta 2012

Kunnes voimat loppuu

Huh ja puh, nyt on tehty kunnon salitreeni. Ainakin toivottavasti! Tänään mulle teetettiin uus ohjelma, mitä pitäis alkaa toteuttaa ahkerasti. Se on kaksi osainen, ekana päivänä jalat ja keskikroppa, toisena yläselkä, olkapäät ja kädet. Niitä sitten saa vuorotella ja toinen puolisko ehtii palautumaan paremmin. Halusin tämmösseen, koska muuten tuntuu että kyllästyn salilla, jos teen aina sitä samaa.

Jäin heti ohjelman tekemisen jälkeen kokeilemaan ekan päivän treenin läpi, vielä kun kaikki neuvot oli tuoreessa muistissa. Ohjelman laitan tänne kokonaisuudessaa sitten kun saan sen kirjoitettuna puhtaaksi. Edellinen ohjelma mikä mulle tehtiin sisälsi myös ne painot millä mun pitää mikäkin liike tehdä, ja sitten piti nostaa niitä noin viikon välein. Noh, nyt mä olen kuulemma jo niin iso tyttö, ettei mulle tarvi kertoa millä painoilla teen. Jo ekan kerran jälkeen tiedän että tämä koituu ongelmaksi, samoin kuin se että vatsalihasliikkeet mun pitää tehdä max toistoilla, eli kunnes voimat loppuu. Mä en hallitse moista lainkaan, koska mun mieleni on ihan liian heikko! Jos ei oo jotain rajaa, toisto määrää tai aikaa, mä luovutan ihan liian aikasin. Ja mä tiesin sen koko ajan kun vatsalihaksia tein, mutta silti mä lopetin vaikka olisin ehkä pystynyt jatkamaan. Eli suurin haaste tulee olemaan se että mä oikeesti jatkan loppuun asti. Varsinkin kun mulle painotettiin, että se on mun omalla vastuulla saanko mä tehtyä sen sika-treenin minkä halusin...

Samalla reissulla tuhlasin rahaa myös kesäkorttiin kyseiselle kuntosalille. Tähän mennessä olen maksanut kertamaksulla, koska olen opiskelijana päässyt 2,5€ kerta, mutta nyt on tarkoitus käydä viikon aikana pikkasen useemmin, niin tämä oli halvempi vaihtoehto. Kesäkortilla en vielä sitoutunut kuntosalin jäseneksi, vaan saan treenata sen kanssa elokuun loppuun. Hintaa tälle tuli vain 97€, mikä on huomattavasti halvempi kun kuukausimaksut siihen saakka. Jäsenyyttä pitää alkaa harkitsemaan sitten syksyllä.

Nyt pitää siirtyä venyttelemisen pariin ja tehdä nami nami kanatortilla vielä ruuaksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti