perjantai 8. kesäkuuta 2012

Uudet tuulet?

Tämän blogin tarkoitus on tällaisena hieman menettänyt merkityksensä. Alun perin perustimme kaveriporukan kanssa blogit, mihin kirjoitamme jokapäiväisistä asioista ja kuulumisista, mutta jostain syystä olen enää ainut ketä tänne jotain kirjoittaa. Ja mahdollisesti myös lukee. Eli miksi kirjoitan enää blogia, millä ei ole kuin heiveröinen punainen lanka?

Olen miettiänyt mihin tarkoitukseen tämän blogin siis valjastaisin, kun oikeasti tykkään kirjoittaa tännekin. Jotenkin tää mun oma blogi, enkä haluu enää sitä pois heittää. Mä ehkä kiinnyn liikaakin näin elottomiin juttuihin :D

Olen yrittänyt alkaa kuntoilemaan oikeesti kunnolla. Mä nautin kuntosalilla hikoilusta ja jumpista ja mua kiinnostaa kaikki uudet ruokailuvinkit ja miettii mikä on oikeesti terveellistä. Innon tähän keräsin lopullisesti eräästä blogista. Se on mun yksi idea tän blogin uudesta suunnasta, kirjoittaa elämäntavoistani ja saada siitä lisää motivaatiota. Mutta kiinnostaako sekään ketään?

Mutta jätän tämän pohdinnan alle ja palaan sitten toivottavasti tuoreen idean kanssa ja oikeasti kerään tän blogini kasaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti