sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Hitaasti mutta varmasti

On taas aika kuukausittaisen tilanneseurannan. Tämä kulunut kuukausi on ollut enemmän lusmuilua kun tulosten saavuttamista, ja se hieman harmittaa. Onko nyt iskenyt joku vaihe ettei vaan jaksa? Syytän tästä kaikesta syksyä. En ole pirteimmillään tähän vuodenaikaan ja koulu ja työt vievät myös ihan liikaa aikaa. Täytyy tosi tarkaan kalenteriin suunnitella koska jumppiin ja salille ehdin. Kesällä kun aina pääsi töistä ennen kolmea, oli siinä hyvä aika mennä salille ja ehti tehdä illan jotain muutakin. Nyt pääsee joka päivä viiden aikoihin hyvin väsyneenä.

Ja tämän kaiken näkee kyllä tuloksissakin. Jotain on tapahtunut, mutta erittäin surkean vähän. Paino on pudonnut kuukaudessa tasan 1kg. Mutta jotain sekin! Olen tällä hetkellä kevyempi kun olen ollut moneen vuoteen. Toukokuun Milanon matkalla käyttämäni farkut ovat minulle vyötäröstä liian isot kun reissusa ne puristivat hieman ikävästi :) Eli olen tyytyväinen kokonaisuuteen mitä on tapahtunut.


Kuten taulukosta huomaa, paljoa ei ole tapahtunut. Oikeasti olen kaikista tyytyväisin tuohon käsivarsien +1 cm tulokseen! Mä tykkään hauiksista ja ne on kasvanut, jeee :D Ja mielestäni sen huomaa! Tai ehkä huomaan sen vain itse.

Mutta ensi kuussa alkaa rajummat otteet tähän projektiin ihan uusien juttujen myötä! Niistä lisää hieman myöhemmin.


Kuva: weheartit.com

1 kommentti:

  1. Musta nuo on ihan hyviä tuloksia, kun eipä sun tarvitse laihtuakaan enempää :)

    VastaaPoista