perjantai 23. marraskuuta 2012

Iltapalalla

Kaikista ruokailuista mä tällä hetkellä nautin eniten iltapalasta. En tie miksi. Ehkä koska se on melkein ainoa ruoka minkä saan syödä rauhassa sohvalla köllien. Aamupala menee aina kiireessä. Töissä lounas ja välipala on nyt niin ja näin kun kahvihuoneessa syö ja treenin jälkeinen ruokailu menee vaan palautumiseen. Eli iltapala on rentoutumista varten.

Lautasen reuna vähän rasvainen, mutta ei huolta, se on kookosöljyä!

Olen syönyt lähes saman iltapalan kuuden viikon ajan, mutta mä olen tykästynyt siihen täysin. Iltapala sisältää kananmunanvalkuaisia, mehukeittoa ja vehnäleseitä, mitkä sekoitan mehukeiton joukkoon. Kananmunan valkuaiset tulee maustettua aika hyvin, joten ne näyttää lähes keltuaisilta. Nyt kuitenkin tein normaalin kokkelin sijaan paistettuja kanamunia, sydämen muotoon, sulosia! Tai sitten ei ja mä olen vaan vähän yksinkertainen :D

Sokeriton mehukeitto vehnäleseellä. Parempaa kuin miltä näyttää :)

Nyt iltapalan kimppuu! Hyvää yötä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti