sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Viikon lajina tennis!

Mä olen ennenkin ostanut tennispalloja, moneenkin otteeseen, mutta nyt ensimmäistä kertaa mä ostin niitä itselleni! Tähän mennessä meidän hyvin innokas tennis-koira Minni on saanut ne leikkeihinsä :D Mutta perjantaina mä ostin ihan oman putkilon ja kaupanpäälisiksi ostin mailankin vielä! Eilen oltiin ensimmäistä kertaa niitä testaamassa.

Viime viikonloppuna siskoni sanoi huomanneensa erittäin pienessä paikallislehdessämme jutun että paikkakunnalla on alkeiskurssi tällä viikolla ja mä innostuin heti! Olen jo viime vuonna puhunut että olis niin kiva oppii pelaamaan tennistä, niin vois joskus vuokrata kentän täältä ja mennä pikkasen pelailemaan. Mukavaa kesäpäivän liikuntaa! Ja jossain Espanjan turistikohteissa on aina kentät niin siellä olis hieno pelata kans! Voi juku mä niin innoissani!

Onneks mä sain mussun puhuttuu ympäri että se lähti mun kanssa kurssille opettelemaan tämän pelin salaiset taidot, tai siis peruslyönnit, niin ei tarvinnut yksin mennä. Ja pakko sanoa, se on ihan äärettömän kivaa! Vaikka ne pikkunaperot mitä kurssilla myös oli, olivat vähän ärsyttäviä, oli itse pelaaminen tosiaan ihan mun juttu! Ja kyllä mä ne perus jutut ihan ok opein, ei musta kenellekkään vastusta vielä ole, mutta uskon että kyllä tää tästä.

Ja eilen siis ensimmäistä kertaa omin päin pelaamassa. Noh, opittavaa vielä on, mutta kyllä siinä hien sai pintaan. Ja kivaa on edelleen!

Mulle vähän sanottiin ravintoanalyysissä että mulla alkaa olemaan jo liikaa lajeja. Noh, onhan mulla niitä aika paljon mihin haluisin aikaa käyttää: sali minimissää 3 kertaa viikossa, kendo min 3 krt/viikko, jumpat n. 2 krt/viikko ja nyt vielä tennis mitä haluisin käydä mätkimässä ainakin sen kerran viikossa. Tämän lisäksi vielä lenkkeily ja rullaluistelu. Juoksemisen taidan jättää suosiolla pois, mikä on ihan hyvä koska se rasittaa mun akillesta liikaa. Mutta kyllä noista jo viikko tunteja tulee! Sen takia nyt onkin tärkeetä järjestellä kalenteriin etukäteen mitä haluan viikon aikana tehdä. Näin saan katsastettua että tulee myös lepopäiviä.

Kendo tosin jää tauolla, kun aletaan muuttamaan uuteen salipaikkaan. Raksailua sen osalta, ja tennis korvaa sen liikunnan.

Tässä tämän viikon aikataulu:

Maanantai: tennis
Tiistai: kuntosali, tennis
Keskiviikko: tennis, kendo
Torstai: kuntosali
Perjantai: -
Lauantai: bodypump-jumppa, tennis
Sunnuntai: kuntosali, kendo

Tulihan tällekin viikolle se kolme kertaa salia, kun tungin yhden vielä tälle sunnuntaille. Tuo alkuviikon tenniksen kurssi vähän häiritti ohjelmaa niin siihen en saanut kun yhden sali kerran, normaalisti voisin pitää sunnuntain mieluiten lepopäivänä niin jaksaa taas ahertaa seuraavallakin viikolla. Mutta menee tää näinkin :) Viikonloppusin on mukava käydä salilla kun siellä on niin paljon rauhallisempaa! Paitsi tänään, osuin johonkin ruuhkahuippuun...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti