sunnuntai 13. tammikuuta 2013

App-vinkki: Pushup 100+

Kuten jo olen aikaisemmin kirjoittanut, olen aloittanut 100 punnerrusta -operaationi. En ole edennyt ihan aikataulussa, mutta uskokaa tai älkää, 50 punnerrusta menee jo! Kehitystä siis tapahtuu ja olen jo puolessa välissä missiotani.

Haluankin jakaa teidän kanssa vinkin parhaasta punnerrus kaveristani, eli kännykkäsovelluksesta! Sen avulla olen helpolla saanut ohjelmaa vietyä eteenpäin ja pidettyä sarjat ja tauotukset järkevinä. Tämä sovellus on myös haastanut minua juuri sopivasti ja sen avulla pystyn nyt tuohon punnerrusmäärään.

Kyseessä on Pushup 100+ Lite -sovellus, eli sen on kaiken lisäksi ilmainen. Sovellus toimii lähes samalla periaatteella kuin mikä tahansa netistä löytyvä ohjelma. Tarkoitus on tehdä harjoitus kolme kertaa viikossa, sovellus näyttää kokonaismäärän, millaisissa sarjoissa punnerrukset tehdään ja näyttää aina ajan mikä pitää levätä sarjojen välillä. Helppoa kuin heinän teko!

Sovellusta ei ole edes pumpattu täyteen mainoksia, vaikka ilmaisversio onkin, siitä ehdottomasti plussaa! Mainokset on sijoitettu järkevästi ettei ne häiritse käyttäjää.

Ja sitten kun nuo 100 punnerrusta menee läpi, ei suinkaan tarvitse jäädä tyhjän päälle, samanlainen sovellus löytyy myös 200+ punnerrukselle :D Siihen sitten jatketaan!

Ja nyt olen tainnut pitää mainospuheeni tältä erää. Pakko vaan myöntää: vaikka nykyteknologia kuten pelikonsolit ja muut vimpaimet pitävät nykyään lapset naulittuna television ääreen eivätkä he lähde ulos leikkimään, on tässä kehityksessä jotain hienoakin! En enää tiedä mitä tekisin ilman iPhoneani, koska se on kuntoilussakin oiva apuväline. Nykyään kuntoiluun liittyviä tai motivaatiotani ylläpitäviä sovelluksia käytän kaikista eniten puhelimessani ja käytän niitä päivittäin. Että ei kehitys aina huonoksi ole :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti